vineri, 9 septembrie 2011

Primul post despre ceai

Pentru un blog al cărui titlu este legat de ceai, nu are nimic de-a face cu acest subiect. Iată că astăzi sparg gheaţa şi scriu despre ceai. Dar nu orice fel de ceai.

Aţi băut până acum Yogi Tea? Sunt ceaiuri bio care se găsesc la plafaruri. Sunt interesante la gust, au tot felul de combinaţii de arome şi proprietăţi curative. Ce mi se pare simpatic este ca fiecare pliculeţ de ceai are un mesaj inspiraţional. Sunt mottouri despre cum să fii echilibrat, sănătos, fericit. 





Astăzi am intrat pe site-ul lor (se încarcă puţin mai greoi la mine) şi am descoperit că citatele sunt împărţite pe categorii: Community, Wisdom, Joy, Perseverance, Personal Growth, Inner Strengh, Kindness.

Vă transmit şi vouă câteva vorbe de duh pentru un weekend plăcut!



My journey in life is to fulfill one purpose: That is to learn. Knowledge is everything.

Be better every day.

I am where I am today because of where I have been.

You'll never leave where you are, unless you decide where you would rather be.


The first place to end war is inside you!

A stranger is a friend I haven't met.

He who dies with the most joys wins!


The caterpillar thinks of becoming a butterfly so is transformed into one. Whatever we think of constantly we attain.


Be generous... Only what you give is really yours.





Vă invit să adăugaţi propriile voastre gânduri de bine fie pe site-ul lor, fie aici printr-un comentariu.