miercuri, 28 septembrie 2011

Musicovery - muzica stării tale de spirit

Am descoperit un site de muzică pe care vi-l recomand. Se numeşte Musicovery. De-a lungul timpului, pentru variaţie am încercat tot felul de radio-uri online sau site-uri de muzică. Cel mai mult mă regăseam în Jango. Dar chiar şi acolo se repeta muzica destul de mult şi la un moment dat mă plictisisem. 

Ieri am găsit ceva nou şi cu un concept deosebit. La Musicovery, îţi faci cont gratis şi asculţi muzică în funcţie de MOOD sau starea ta de spirit de moment. Asta pentru că au ajuns ei la concluzia că lumea ascultă muzică în funcţie de cum se simte la un moment dat.

Mai precis, specialiştii lor în muzică au ascultat mii de piese şi le-au evaluat în funcţie de 2 axe. Pe verticală la cele două poluri opuse sunt starile ENERGETIC şi CALM. Pe orizontală sunt polurile DARK şi POSITIVE. În pătratul delimitat de cele 4 poluri sunt liste de muzică. Pe genuri muzicale pe care poţi să le alegi chiar TU!

Listele au aproximativ 15 melodii, după care trebuie să alegi altă listă. Probabil că s-au gândit că starea de spirit se modifică în timpul ăsta.

Puteţi selecta melodiile care vă plac, sau artiştii, şi le puteţi posta pe Facebook, Twitter, blogul personal, sub formă de piese sau de liste.



Lista mea de preferate o puteţi asculta în timp ce citiţi articolele. O găsiţi în dreapta  paginii.

Enjoy!