joi, 11 august 2011

Prăjituri bune la Vatra Ardealului

Acum vreo 2 ani, într-o tură prin Braşov am intrat într-o cofetărie vis-a-vis de Biserica Neagră. O cofetărie cu istorie, din pozele de pe pereţi. Cu flori pe măsuţe şi un decor retro. Nimic sofisticat. Şi cu preţuri foarte mari la prăjituri. Daaaar.... am văzut în vitrină că aveau Kataif, o prăjitură pe care nu prea o găsesc pe nicăieri deşi îmi place foarte mult. Aşa că am stat. Am dat 13 lei pe o prăjitură, dar nu mi-a părut rău. De atunci, de fiecare dată când trec prin Braşov, mă opresc şi la Vatra Ardealului. Toate prăjiturile pe care le-am încercat au ingrediente naturale, inclusiv frişca şi sunt proaspete. Specialitatea casei se numeşte Deliciu şi are fructe de pădure şi un blat micuţ cu frişcă. Kataiful are frişcă, tăieţei şi ceva nou pentru mine... măr


Vă recomand să intraţi măcar o dată la Vatra Ardealului!





 Mai jos se văd Kataiful şi o parte din Deliciu rămasă încă nemâncată pentru poză  :)