miercuri, 3 august 2011

Final de sondaj despre blog

Marţea trecută s-a terminat sondajul despre blog. Mulţumesc tuturor celor care au participat şi m-au ajutat să-mi fac o idee despre aşteptările/opiniile cititorilor. Mulţumesc celor care dat note mari blogului, cât şi celor care au dat note mai mici. Înseamnă că aţi fost sinceri.

La modalitatea prin care ați aflat despre blog, unii dintre voi ați specificat că direct la mine...



....ceea ce este probabil firesc fiind un blog nou. Alții ați aflat de pe Facebook sau indirect din statusul de Mess al unui cunoscut din listă.

Unele întrebări din sondaj erau legate de sistemul de postare al comentariilor. Asta pentru că nu-mi explicam de ce primeam multe like-uri de Facebook, dar foarte puţine comentarii.

Câţiva au semnalat faptul că sistemul de comentare se încarcă prea greoi şi că le cam piere cheful să scrie ceva. Era una dintre bănuielile mele. Câţiva au declarat că sistemul este uşor de folosit şi postează ori de câte ori e un articol interesant.

Însă... cei mai mulţi dintre respondenţi au declarat că sistemul este uşor de folosit dar că nu postează în general pe bloguri. 

Mi-ar plăcea să am o interacţiune mai mare cu cititorii, dar sunt convinsă că în timp o să se îmbunătăţească şi acest lucru. Pentru moment realizez că am mai mulţi SILENT READERS :) ceea ce este foarte ok. Şi eu citesc o mulţime de bloguri fără să simt nevoia să comentez.




Aşa că o să menţin sistemul actual de postare al comentariilor prin IntenseDebate, din simplul motiv că e mumos. E mai colorat, are posibilitatea de rating a comentariilor/comentatorilor, de reply, de urmărire a acestora, de comentare fără login pe o anumită platformă, doar prin email. 

 Da...durează puţin mai mult să se încarce, dar pot să trăiesc cu asta :)

La întrebările referitoare la articole, părerile au fost împărțite. Fiecare după gust...

Gusturile mele sunt deocamdată în/despre vacanță...