vineri, 20 ianuarie 2012

Back to Basics

Nu ştiu dacă v-aţi pus vreodată problema diferenţierii lucurilor simple de cele moderne, industrializate sau tehnologizate. Eu în schimb parcă încep să văd mai multă bucurie în lucrurile simple şi autentice.

Încep să mă bucur mai mult de o mâncare făcută în casă decât de una de restaurant sau semipreparată. Mă bucur mai mult să petrec timp cu familia şi prietenii pe care-i simt aproape, decât să vorbesc pe mess. Just to hang out! Mă bucur mai mult de un foc în sobă decât de căldura emanată artificial de centralele termice. Mă bucur să mă joc cu un animal viu, cu suflet şi personalitate decât să mă joc jocuri psihologice pentru adulţi. Mă bucur în continuare de tihna unei zile petrecute în pat cu o carte în mână decât de un ebook.  Mă bucur să mă plimb  pe jos cât de mult pot, decât să iau maşina. Mă bucur mai mult de hainele din bumbac decât de cele la modă din poliester şi acrylic. Mă bucur de cosmeticele de la magazinele naturiste mai mult decât cele de lux pline de conservanţi şi aluminiu. Mă bucur mai mult de pantofii cu talpă ortopedică sau plată decât de tocurile cui care îţi fac piciorul subţire şi îţi îndoaie coloana. Mă bucur mai mult să-mi fac singură bijuterii şi accesorii, decât să port cristale Swarovski. Mă bucur să iau ceai şi tinctura Hapciu când sunt răcită decât o aspirină.

Într-o lume în care uităm cine suntem şi ce ne defineşte ca oameni, încet, încet, revin la vorbele bătrânilor. Tot lucrurile simple îţi aduc mai multă linişte!