luni, 9 ianuarie 2012

Teatru Labirint

Woooww....Ce weekend! Abia azi mi-am revenit puţin din experienţa Teatrului Labirint pe care l-am creat împreună cu nişte oameni speciali la Incubator 107. Trebuie să mărturisesc că habar n-aveam despre ce este vorba atunci când m-am înscris. Şi chiar acum când am aflat, tot nu pot să explic. Este o experienţă diferită pentru fiecare participant. Pentru mine ultimele 2 săptămâni au trecut pe negândite... culminând cu atribuirea numelui de creator de labirint, ceea ce mă duce mult cu gândul la arhitecţii de vise din Inception. Diferenţa cred că este aceea că noi am creat un cadru de vis pe care fiecare l-a umplut cu propriile sale vise, frici, dorinţe, emoţii... 

Să ai ocazia să faci asta pentru un necunoscut şi să reuşeşti să îi scoţi la suprafaţă chiar şi pentru câteva minute adevăratul EU, asta e ceva ce nu se uită!  

Thank you guys! Abia aştept data viitoare!




Pentru cine vrea să participe la o astfel de experienţă, sunt 3 evenimente planificate pentru 2012 dintre care unul în Orşova în luna august. Mai multe detalii aici.