miercuri, 18 ianuarie 2012

Plăcintă cu mazăre

Am adaptat în seara asta o plăcintă de pe blogul Laurei Adamache. Reţeta era pentru o plăcintă cu brânză, doar că eu am pus şi mazăre fiartă. Rezultatul a ieşit ceva crocant, sărat şi gustos. Merge pe post de cină sau de aperitiv.




Ingrediente tavă de yena
  • 310 gr făină integrală
  • 200 ml lapte
  • 2 ouă mari
  • 15 gr drojdie proaspată/5 gr drojdie uscată
  • 4-5 linguri ulei
  • 2 linguriţe gris
  •  200 gr mazăre fiartă
  • 2 căni brânză telemea şi cascaval rase
  • mac
 Am amestecat făina, laptele, ouăle, drojdia sfărâmată şi uleiul până a rezultat un fel de cocă. Am tapetat tava cu unt şi griş şi am turnat o jumate din cocă. Peste primul rând de cocă am mai presărat puţin griş. Apoi am pus mazărea fiartă (15 minute în apă clocotită) şi brânza cu caşcavalul. Pe deasupra am turnat restul de cocă. La final am presărat bobiţe de mac. Macul şi grişul o ajută să fie mai crocantă.

Se lasă în tavă 25-30 de minute acoperită. Se dă la cuptorul preîncălzit la 160 grade timp de 25-30 de minute până se întăreşte.








 


Poftă bună!