luni, 13 iunie 2011

Rezultate sondaj

Iniţial, când am creat sondajul,  aveam clar definit in minte un singur răspuns la întrebare. Şi asta pentru că el mă provocase pe mine de-a lungul timpului. Pe parcursul săptămânii, urmărind ce răspundeţi voi, am avut surpriza să constat că rezultatele au fost echilibrate. Cu alte cuvinte, pentru aproximativ acelaşi număr de persoane, fiecare dintre afirmaţiile sondajului avea o semnificaţie.

Şi am stat să mă întreb: oare în anumite momente din viaţa noastră, nu ne provoacă lucruri diferite? Ce dacă mie mi se părea clară varianta a, sau b, sau c? Contează ce vi se pare vouă. Şi atunci cand pentru voi asta ridică un semnal de alarmă....să nu intraţi în joc. Cel mai important lucru e să fiţi conştienţi. Să vedeţi semnalul de alarmă si să vă puneţi întrebări de lămurire.

Cel din faţa mea chiar are nevoie de ajutorul meu? Sau... sunt eu responsabil de alegerile pe care el le face? Cât de mult mă identific eu cu problema lui, astfel încât să mă provoace să intru în joc? Şi în plus, îmi dau seama care sunt persoanele constante din viaţa mea care ma sug de energie şi pe care oricât încerc, nu văd să le fi ajutat cu ceva?  Realizez că nu le-am făcut nici un bine simpatizând cu ele? Vreau să continuu să mă joc cu ele? Sau vreau să-mi văd de viaţa mea şi de propriile mele probleme?




Ştiţi zicala aceea: Cu ce îl ajuţi pe un om mai mult? Dându-i un peşte? Sau învăţându-l să pescuiască?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu