luni, 20 iunie 2011

My own...My precious....

Mi-au plăcut mereu jocurile. De la cărţile-joc pe tema Lord of the Rings pe care ni le citea Dan când eram la şcoala primară la ziua mea de naştere, la Monopoly, Scrabble, President şi Citadels. Tot lui Dan îi mulţumesc şi pentru acesta din urmă, pe care - fiind un joc de cărţi şi noi fiind în facultate şi fără nici un ban- l-am fotocopiat color si apoi ţiplat şi decupat. În locul bănuţilor foloseam beţe de chibrit (foarte bună alternativă).




Câţiva ani mai târziu, căutând pe net un furnizor de boardgames am descoperit Cutia de la Cluj, care mi-a făcut rost de Lord of the Rings - boardgame (pasiune nu glumă) şi Carcassonne. Am schimbat apoi furnizorul cu Boardgames din Bucureşti cu care am continuat lista de jocuri achiziţionate. Thief of Baghdad a avut un real succes pentru joc de 4, la fel şi Ticket to ride-card game. Prophecy e un joc superb de character building dar de durată, în schimb Mr. Jack este smart and quick. Saboteur este de asemenea un deliciu pentru serile când ne strângem în număr mai mare şi ne urmărim care e sabotor şi care pitic adevărat. Pentru mulţi prieteni am mai încercat  Werewolves şi Buzz It. Şi multe altele....noua achiziţie, un cadou de fapt, este Pandemic pe care nu am reuşit încă să-l deschidem dar urmează. Cu totul, ar fi cam 15 jocuri personale, toate deosebite!



Pentru mine jocurile de societate înseamnă... socializare, distracţie, un motiv ca să te întâlneşti cu prietenii, o activitate pe care o poţi face la fel de bine în 2 cât şi în 12, o alternativă la jocurile pe calculator solitare, un mijloc de a-ţi petrece timpul când afară plouă sau n-ai chef de ieşit din casă, un mod de recreare, o competiţie care nu degenerează.
BoardGamesBlog a venit cu un concept inedit - jocuri la ceainărie, ceea ce mie îmi place maxim (am spus!). E un loc unde te simţi ca acasă, între prieteni (vechi şi noi), unde poţi să încerci şi alte jocuri pe care poate nu vrei neapărat să le cumperi,  unde poţi da frâu liber copilului din tine! E adevărat ca blogul lor e o adevărată bibliotecă online pentru toţi pasionaţii, dar eu tot la ceainărie mă gandesc...

Până pe 5 iulie puteţi trimite povestea voastră celor de la BoardGamesBlog pentru a intra în concursul aniversar de 2 ani! Puteţi câştiga unul dintre cele 3 jocuri ale lor! Baftă!