vineri, 13 iulie 2012

Burgeri cu vită şi burgeri vegetali

Am făcut ieri 2 tipuri de burgeri. Unii cu carne, şi unii vegetali.

Diferenţa constă doar în chiftea. Pentru amândouă felurile de burger am folosit chifle de la Mega Image sau pâine ciabatta, acelaşi sos şi castraveţi muraţi.

Sos

muştar
maioneză
usturoi
sare, piper



Am folosit carne de vită pe care am asezonat-o cu usturoi, sare, piper. Apoi le-am prăjit în tigaie. Am uns chifla pe interior cu sos, am pus pe deasupra nişte ceapă verde, o chiftea, o felie de caşcaval pentru burger, câteva feliuţe de castraveţi muraţi.





Pentru burgerii vegetali am încercat reţeta lui Andie de aici.

Ingrediente:

2 căni fasole neagră
1 cană quinoa
caşcaval ras
pătrunjel mărunţit
1 ceapă
1 ou
1 morcov ras
zeamă de lămâie
sare, piper
griş

După ce fasolea şi quinoa se fierb, se pasează la blender şi apoi se modelează burgeri care se coc la cuptor 40 min. Am folosit şi ketchup la burgerii vegetali.



Dacă vă plac, mai poftiţi :)