marți, 7 februarie 2012

Pizza de casă

Pizza este unul dintre felurile mele de mâncare preferate. Îmi place atât cea din restaurante cât şi cea făcută în casă. Preferata mea este Quatro Formaggi cu 4 tipuri de brânză şi blat subţire.
Am încercat şi eu zilele trecute pentru prima dată să fac pizza de casă. Şi a ieşit mult peste aşteptări.



Ingrediente pentru un vas de yena:

Blat

200 gr făină (integrală sau albă)
10 gr drojdie proaspătă (dacă vreţi blat pufos, dacă vreţi blat subţire o excludeţi)
1 ou
1 lingură iaurt
aprox 150 ml apă fierbinte, sau cât cuprinde aluatul
câteva ace de rozmarin proaspăt

Blatul de amestecă şi se frământă puţin, apoi se lasă 30 min la temperatura camerei acoperit cu o folie de plastic.

Blatul de întinde în tavă şi se presară cu ce aveţi voi poftă. Eu am folosit:

Compoziţie
  • suc de roşii
  • caşcaval ras
  • măsline feliate
  • ruladă de curcan
  • roşii în ulei 

Roşiile conservate se găsesc şi de vânzare sau le puteţi pune chiar voi la marinat. Eu am folosit roşii uscate puse de mine în ulei.




Poftă bună!