miercuri, 7 decembrie 2011

Cine se scoală târziu pierde micul dejun

Ştiţi vorba aia cu Cine se scoală devreme departe ajunge? Ei bine, deşi o înţeleg, trezitul dimineaţa este pentru mine o mare provocare. Nu-mi place să mă trezesc cu ceasul, la o oră fixă. Prefer să mă trezesc natural la ce oră o fi, atunci când simt eu că sunt odihnită. Dar...pentru că nu pot face acest lucru decât în weekend (eventual), în restul dimineţilor încerc să mă dau jos din pat cât mai târziu posibil. Asta înseamnă că nu am timp de prea multe dimineaţa înainte să plec de acasă. Renunţ la tot ce se poate renunţa, pentru 10 minute de lenevit în pat. Asta incluzând micul dejun.

Aşa că în mare parte a timpului visez să continuu lenevitul de după somn luând micul dejun într-o atmosferă luminoasă, homey şi colorată. Cam ce se întâmplă adesea când mă trezesc în alt oraş






 









Voi unde aţi vrea să serviţi micul dejun? Pe mine mă tentează peisajul acela de iarnă!