duminică, 18 decembrie 2011

Am făcut şi cozonaci cu Spic & Bob

Pentru mine Crăciunul se leagă în mod invariabil de cozonaci. Dimineaţa de Crăciun în special trebuie să aibă cozonaci. Unii făcuţi în casă, cu nucă, pufoşi şi delicioşi. Nefiind o mare pricepută în ale bucătăriei, anul acesta am zis să profit de oferta unor fete foarte simpatice, Spic & Bob ( pe numele reale Laura şi Irina) care au ţinut un atelier de făcut cozonaci în Incubator 107. Am lucrat în echipe, câte 5 persoane, şi am reuşit să facem câte un cozonac în timpul de 4 ore. Mi-a plăcut mult experienţa şi o să încerc să o repet şi eu de sărbători.

Poze făcute de mine cu telefonul

Masa de ingrediente


Bucătăraşii ascultând instrucţiunile

 Spic & Bob


 Cuptorul în spate


Frământatul aluatului (Numai datorită Danei de la Idei Cusute care a trudit din greu a ieşit aşa bun)




Umplutura în mai multe culori (am împrumutat creme şi de la mesele colegilor care aveau în plus ) 




Şi rezultatul... (poze preluate de pe site-ul Incubator 107)





V-am făcut poftă?  
Intraţi aici pentru reţeta de cozonaci.