miercuri, 30 noiembrie 2011

Am câştigat - live cooking show

Nu v-am mai povestit, dar am participat la un concurs organizat de Bogdan de la Blog Culinar şi Electrolux. Concursul consta în trimiterea unei reţete personale, iar eu am trimis turta dulce. Se pare că le-a făcut cu ochiul desertul meu aşa că m-au declarat câştigătoare!!!

Premiul constă într-un set de electrocasnice oferite de Electrolux şi participarea la un live cooking show sâmbătă în Flanco-Unirea unde împreună cu Bogdan o să gătesc turta dulce câştigătoare şi alte două bunătăţi. După câte reţete (Cooking Saturday, O postare dulce cu ghetuţe H&M) am tot încercat de pe Blog Culinar, o să-l cunosc într-un final şi pe Bogdan  care este un master chef din pasiune, aşa că sâmbătă se anunţă o zi delicioasă! Cine vrea să vină la demonstraţie este binevenit începând cu ora 15.