joi, 22 martie 2012

Spaghetti alla piastra

 Pentru că mănânc ocazional la Chopstix şi la Tratoria del Calcio, am zis să încerc să fac şi eu acasă nişte tăieţei de-ai lor. Aşa că am combinat cele două reţete. Rezultatul îl vedeţi mai jos şi vi-l recomand cu toată încrederea. Este delicios!


Ingrediente pentru 4 persoane:

250 gr tăieţei de orez
10 căţei de usturoi
2 ardei 
10 roşii deshidratate în ulei
sos de soia






Tăieţeii se fierb conform instrucţiunilor de pe ambalaj. Eu am cumpărat de la Mega Image şi tăieţeii, roşiile şi sosul de soia, marca proprie Delhaize.

Ardeii se taie cubuleţe şi se pun în tigaie împreună cu usturoiul şi se călesc împreună cu roşiile. Eu am folosit puţin ulei din borcanul roşiilor. Tăieţeii se scurg de apă şi se pun în tigaie peste legume, câteva minute. Se amestecă toate bine pe foc şi apoi se scot pe farfurie. Se adaugă sos de soia după gust. Sosul are sare, aşa că eu pun sos light. Puteţi pune şi creveţi decorticaţi dacă aveţi. Merg foarte bine împreună.

Tăieţeii se mănâncă imediat, calzi. Poftă bună!