joi, 4 octombrie 2012

Explicaţii pe înţelesul tuturor

Nu ştiu voi, dar eu înţeleg mai bine anumite procese ori termeni dacă îmi fac o schemă, sau un desen. Cumva, partea asta vizuală este de mare folos într-un proces de comunicare şi învăţare. Zilele trecute, căutând pe net o explicaţie băbească despre sistemul american de vot, am dat peste o prezentare video extrem de simplă şi de eficientă. În 4 minute am reuşit să pricep şi eu cum votează americanii preşedintele. 

Clipul respectiv este creat de Common Craft, o companie formată din 2 oameni, soţ, soţie. Afacerea lor este handmade, pentru fiecare clip realizat, ei decupează forme din hârtie, îşi înregistrează vocile pentru explicaţii şi gândesc scenariul cel mai potrivit pentru concept.

Clipurile sunt organizate pe categorii:
  • tehnologie
  • social media
  • securitate în reţea
  • bani
  • societate
Clipurile lor pot fi personalizate şi folosite în învăţământ, prezentări sau trainguri.


Puteţi urmări galeria completă de clipuri aici.





Care vi se pare cel mai interesant?