duminică, 6 mai 2012

Tort cu crema de zmeura

Tort cu crema de zmeura.

Bucataria  nu este pasiunea vietii mele - nu am nici suficienta rabdare nici creativitate pentru a face preparate senzationale. Uneori insa ies chestii absolut delicioase.

Tortul de zmeura l-am facut din dorinta de a manca un desert colorat, fara E-uri, de vara.

Simplu ca buna ziua:
  • 1 blat de tort (eu l-am cumparat de la Boromir - foarte bun)
  • Crema de zmeura: 1 cutie smantana UHT pentru frisca (cea de la President mi se para pana acum cea mai buna - se gaseste in Carrefour) + 250g zahar + 1 cutie zmeura (eu am luat congelata deoarece nu am gasit proaspata) + 1 cutie Mascarpone. Se amesteca toate si rezulta o crema de un roz natural, super buna - daca vreti sa fie mai putin acrisoara, puneti mai mult zahar.
Blatul de tort l-am insiropat putin, am adaugat crema si...that`s it!




Enjoy!