marți, 15 mai 2012

Lately...

Poate aţi observat că în ultimul timp am scris mai puţin pe blog pe partea de dezvoltare personală. Asta pentru că sunt într-o fază de reflecţie de ceva timp şi se pare că durează. Încerc să-mi organizez ideile într-o formă congruentă cu articolele deja postate în categoria Baby Steps.

 Am parte de noi experinţe acum, începând cu NLP Practitioner - curs început la NLP Explorer, continuând cu Public Speaking - curs organizat de Mihail Muşat.

 Aştept cu nerăbdare un alt curs organizat de nişte buni prieteni, Magazinul de joi seara. Cristi Nicolae şi Silvana Budişteanu sunt doi oameni deosebiţi pe care i-am cunoscut la cursul de coaching şi care propun un altfel de atelier de dezvoltare personală. Mai multe detalii aici. Eu vi-l recomand cu mare drag, sunt sigură că o asltfel de experienţă o să vă bucure. Din ce am înţeles, primii 10 înscrişi beneficiază şi de o şedinţă de coaching gratuită!



Voi ce-aţi mai făcut în ultimul timp? Aţi mai aflat ceva nou despre voi sau despre alţii?