duminică, 31 iulie 2011

3 Cărţi de vacanţă

 



Jeffery Deaver a devenit unul dintre autorii mei preferaţi de cărţi poliţiste. L-am descoperit acum vreo 2 ani şi de atunci am citit 7 căţi scrise de el. Ultima terminată se numeşte Omul dispărut. Cartea face parte din ciclul de romane care îl are în centru pe detectivul Lincoln Ryme (poate aţi văzut filmul cu Angelina Jolie şi Denzel Washington Colecţionarul de oase -este ecranizarea unei cărţi din această colecţie). Subiectul este despre un magician şi iluzionist devenit recent asasin.













Pe Michael Crichton îl ştim cu toţii datorită succesului Jurassic Park devenit în scurt timp bestseller şi record la boxoffice. Punct critic este o carte de acţiune care investighează un accident aviatic. Este scrisă foarte alert, cu suspans şi întorsături de situaţie. Are mulţi temeni specifici de aviaţie, ceea ce a fost cam dificil de înţeles la nivelul meu de italiană, dar am prins subiectul în mare :)





 











Despre Musashi încă nu pot să vă povestesc nimic, pentru că abia am început-o, dar este povestea celui mai faimos samurai din istoria Japoniei. Pare promiţător!










Voi ce-aţi mai citit în ultimul timp?