vineri, 18 noiembrie 2011

Concertul Tom Jones

Aseară am fost la concertul Tom Jones de la Sala Palatului. Deşi a mai venit în România, nu am reuşit să-l văd în concert până ieri. Sala a fost plină, dovadă că erau mulţi nerăbdători să-l audă live. Părerea mea este că la cei 71 de ani ai săi are o voce incredibilă şi orchestra care l-a acompaniat a fost la înălţime. Spectacolul în sine a fost destul de energic, uşor nostalgic pentru cei care l-au ascultat în tinereţile lor (şi ale lui) şi una peste alta, omul reuşeşte să te facă să uiţi ce vârstă are în momentul în care cântă celebra Sex Bomb şi te ridică de pe scaun. 

 Puteţi intra aici să vedeţi playlistul de la concert şi să ascultaţi melodiile.

Mai jos am postat una dintre melodiile care mi-au plăcut cel mai mult aseară, Hard to Handle.