luni, 8 august 2011

4 desene animate la Paris


Ratatouille e un desen tare drăgălaş. Cu mâncare (ca pentru gurmanzi ca mine) Grapes and cheese!! Şoricelul e foarte haios, la fel ca şi celelalte personaje. Parisul apare în multe scene şi tot filmul zici că te afli într-o bucătărie franţuzească.

.

 



Gay Purr-ee sau Parisul Vesel era unul dintre puţinele desene animate pe care le aveam pe caseta video după 90. Cred ca l-am văzut de 100 de ori pe vremea respectivă. Îl ştiam pe dinafară... Din nefericire, nu l-am găsit nicăieri reeditat pe DVD. Îmi amintesc bine că desenele erau mai puţin prelucrate ca cele Disney.  Faze preferate:  CeC-ul scris cu cerneală simpatică... sau cântecelul Roses are red/Violets are blue...

Mi-e dor de Jaune-Tom şi de Mewsette :). Are cineva DVD-ul?




The Aristocats, sau Pisicile Aristocrate este tot un film al copilăriei mele. Cântecele, Edgar, puiuţii de pisică, şi să nu uităm de Madame sau irlandezul Thomas. Două dintre fazele preferate: cea cu gâştele şi cu unchiul Waldo care cântă beat pe străzile din Paris sau cea cu câinele Napoleon: I'm the captain, I say when we charge...CHAAAAAARGE!







The Hunchback of Notre Dame sau Cocoşatul de la Notre Dame este tot un film Disney, deşi poate nu la fel de vizionat. Nu l-am văzut decât o dată, mai demult şi prea multe nu-mi amintesc decât de ţiganca Esmeralda şi Gargui. Oricum, catedrala Notre Dame este în centrul atenţiei.




Mai ştiţi şi alte desene animate cu Parisul?